Döccenőt okozhatott az őszi szünet az iskolai ebédbefizetéseknél. Hivatalosan minden hónap 20-ig kell befizetni a következő hónap étkezési díját. A DÓHSZK munkatársai azonban novemberre még azoknak a gyermekeknek is megrendelték az étkezést, akiknek szülei a határidő után ugyan, de november 3-ig beazonosítható módon befizették az összeget.
„Sajnos előfordul, hogy egy-egy szülő az utalás során semmilyen módon nem jelzi azt, hogy melyik gyermek étkezését fizeti be, így a befizetés nem, vagy csak hosszas utánajárás után azonosítható be. Bár
a DÓHSZK munkatársai mindent megtettek annak érdekében, hogy beazonosítsák ezeket az utalásokat, azonban akadhatott olyan, amelyiket nem sikerült, emiatt nem tudták a gyermeknek megrendelni az étkezést.
– írta a Szabóné Ónodi Valéria, a Dunakeszi Óvodai Humán Szolgáltató Központ vezetője a Post érdeklődésére. Az interneten ugyanis arról posztoltak, hogy lehetett olyan gyerek, akinek ma nem jutott ebéd.
Az ebédbefizetői tájékoztatókban és az értesítésekben egyébként kiemelik, hogy a befizetés során szükséges a gyermek nevét, osztályát, óvodáját, vagy legalább kibocsátott számla számát feltüntetni, így is előfordul, hogy a szülők ezt nem teszik meg.
A DÓHSZK munkatársai továbbra is kérik a szülőket, hogy legyenek figyelmesek a befizetés során annak érdekében, hogy elkerüljék az ebédmegrendelésekkel kapcsolatos félreértéseket.
„Természetesen amennyiben mégis előfordult, hogy rendszerhiba miatt nem rendeltünk ételt egy gyermeknek, ezúton is elnézést kérünk, és kérjük, hogy mihamarabb jelezzék azt munkatársaink felé” – zárta sorait a DÓHSZK vezetője.