A Dunakeszi Járműjavítóban elkészült az utolsó CAF-villamos. A szerelvényt november végén szállították Budapestre.

Éjszaka utazott a BKV telephelyére az a rövid CAF-villamos, amelyet a Dunakeszi Járműjavítóban végszereltek – számol be az IHO szakportál. A villamost vasúton, tehervonatban szállította a Continental Railway Solution magán-vasúttársaság: két hattengelyes pőrekocsin utazott a CAF, a szerelvényt pedig a CRS új Kocúrja húzta.
A különleges szállítmány maximum 20 km/h-val haladhatott, így a villamost éjszaka vitték Budapestre. A menet Dunakeszi állomáson várta meg a legutolsó páratlan személyvonatot, éjfél körül indult tovább a Rákosrendező–Zugló–Kőbánya-teher útvonalon.
A Dunakeszi Járműjavító a CAF-fal 2015 szeptemberében kötött szerződése alapján egyelőre nyolc rövid villamos végszerelését és állópróbáit végezte el miután Dunakeszin készre szerelték. A járműgyártók közti szerződés értelmében, ha a BKV 2021-ig lehívja a hetvenhét szerelvényes opcióját, akkor azokat a szerelvényeket is Dunakeszin végszerelik majd.