Kedves Szülők! Közeleg a kis tipegők bölcsődébe való beíratásának ideje Dunakeszin. A 2016/2017-es nevelési évre a március 1. és április 30-a között van lehetőség beiratkozni.
Az ügyintézés helye a Kincsem utcai Bölcsőde (2120 Dunakeszi Kincsem u. 12), ami hétfőnként 8-17 óráig várja a szülőket. A jelentkezési lap ott is átvehető, illetve letölthető INNEN.
A jelentkezési laphoz csatolni kell az alábbi dokumentumokat:
- gyermek lakcímkártyája és együtt élő szülők esetében mindkét szülő lakcímkártyája, vagy egyedülálló szülő esetében az ő lakcímkártyája,
- gyermek születési anyakönyvi kivonata
- társadalombiztosítási azonosító jelet tartalmazó igazolvány másolata,
- a munkáltató igazolása a munkába állás időpontjáról és a munka napi időtartamáról (4, 6, 8 órás munkavégzés)
- egyedülálló szülő esetében a válásról hozott bírósági végzés másolata és / vagy a gyermekelhelyezést rögzítő gyámhivatali határozat, egyéb esetekben a gyámhatóság által kibocsátott gyám-, illetve gondnokkirendelő határozat,
- egyetemi, főiskolai hallgató esetén hallgatói jogviszony igazolás és az ösztöndíj összegéről az oktatási intézmény igazolása,
- igazolás a családi pótlék, a GYES, GYED, illetve a GYET, árvaellátás, stb. összegöről,
- egyéb rendszeres pénzbeli ellátásról szóló igazolás,
- a gyermek házi gyermekorvosa igazolása arra vonatkozóan, hogy a gyermek egészségi állapota alapján bölcsődében gondozható.
Érdeklődni a Humán Szolgáltató Központ munkatársánál, Kiss Józsefnénél lehet az alábbi elérhetőségeken:
Tel.: 06/70/331 5881
e-mail: hszk.felveteliiroda@gmail.com