Megvan az M2-es váci szakaszának, pontosabban 2×2 sávosításának tervezője. A Vác-dél és Vác-észak csomópontok közötti mintegy 10 kilométernyi pálya engedélyes és kiviteli terveit szintén a RODEN Kft. készíti el, illetve az engedélyeket is a cég szerzi meg, a munka értéke mintegy nettó 1,123 milliárd forint.
Az M2-es 2×2 sávra bővítése 2019-ben készült el. Azóta Vác déli csomópontjáig lehet autópályaszerűen közlekedni. A keresztező hidakat már a ’90-es években is a 2×2 sávos utat előkészítve építették meg
Az uniós közbeszerzési értesítő adatai szerint újabb szakasz munkálatai kezdődhetnek meg. A Vác-dél és Vác-észak csomópontok közötti mintegy 10 kilométernyi pálya engedélyes és kiviteli terveit a RODEN Kft. készíti el, illetve az engedélyeket is a cég szerzi meg, a munka értéke mintegy nettó 1,123 milliárd forint.
A jelenleg kétsávos (helyenként háromsávos) szakasz mintegy 10 kilométeren fog négysávosodni és leállósávokkal bővülni. A kiírás szerint a projektet az M2-es Budapest és Vác közötti korábbi fejlesztésével összhangban kell megtervezni. A RODEN tervezi a hegyek közötti szakaszt is.
Mindez azt jelenti, hogy miután az 1990-es években, a jelenlegi kiépítés keretében az M2 gyorsforgalmi út feletti hidak a tervezett teljes négysávos keresztmetszetre már kiépítették, a nyomvonal rögzítetté vált – írja a Magyar Építők. A projekt most négy meglévő különszintű csomópontot is érint, továbbá egy új pihenőhelyet is kialakítanak.