A dunakeszi közétkeztetéssel kapcsolatos adminisztratív teendőket a továbbiakban az EPER rendszer étkeztetési modulján keresztül intézhetik az ügyfelek. Az új rendszer a Multischool étkeztetési programot váltja, amelynek hiányosságait az Önkormányzat igyekezett kiküszöbölni, ám a visszajelzések alapján szükségessé vált egy újabb informatikai felület bevonása, és a humánerőforrás átszervezése.
A korábbi Multischool étkeztetési programot felváltja az EPER Rendszer étkeztetés modulja. A rendszer jelenleg teszt-üzemmódban fut, amelyet hamarosan felvált az éles használat.
Az ebéd befizetés és lemondás rendje nem változik. Az óvodás korú gyermekek esetében lényeges változás, hogy az ő esetükben étkeztetéssel kapcsolatos teendőkkel a Humán Szolgáltató Központ foglalkozik a jövőben. Az úgynevezett “szülői felület” használatáról a könnyebb átállás érdekében hamarosan tájékoztatja az önkormányzat a tisztelt szülőket.
Étkezést lemondani az alábbiak szerint lehetséges:
– Személyesen a Humán Szolgáltató Központban (Dunakeszi, Bajcsy Zs. Út 32.)
(Pénztári nyitva tartás:Hétfő:700-1400, Kedd:800-1400, Szerda:1000-1830, Csütörtök:800-1600, Péntek: 800-1200)
– telefonon: 06 70/6994970
– email: : etkezesmodositas@gmail.com
– SMS: 06 70/6994970
Étkezés befizetés rendje:
– Nem lesz változás az ebédbefizetés gyakorlatában, továbbra is személyesen a Sodexo irodában készpénzben, kártyával, illetve átutalással lehet rendezni a számlát.
– Új internetes felület készül a szülőknek. Ezen kívül minden szülő részére, aki megadja e-mail címét, minden hónap elején megküldjük az aktuális hónapra vonatkozó „előkalkulációs számlát”, amely tájékoztat az aktuálisan befizetendő összegről.
– A számla kiállításakor lehetőség van arra, hogy részletesen feltüntessük a hónap eseményeit (lemondás, kedvezmények).
– Fizetés elmaradás esetén a program, – azon szülők részére, akik megadták email címüket – automatikusan kiküldi az egyenleg-értesítőket. E-mail cím hiányában postán kapnak kimutatást.
Kép:alfondyouthcenterblog.wordpress.com