Mostanra már az önök lakása is biztosan csomagolópapír-halmokkal és csillogó, új gyerekjátékokkal van tele. De vajon tényleg azt kapta-e a gyermek, amire a legjobban vágyott?
A kérdést különleges kísérlet közben tette fel a spanyol McCann reklámügynökség korábban az Ikea megbízásából. Levelet írattak a náluk december 24-én ajándékozó Mikulásnak, mit szeretnének ajándékba – írja a globoport.hu. Aztán ugyanezt a szüleiknek is meg kellett fogalmazniuk. Az eredmény: meghatódottság és könnyek.
Mert míg a Mikulástól szuperebbnél szuperebb játékokat, tárgyakat kértek a gyerekek, a szüleiktől egész mást. Együtt töltött időre, odafigyelésre, törődésre vágytak az anyukájuktól és az apukájuktól.
A hatás érdekében egy harmadik kérdést is feltettek a gyerekeknek: ha csak egy levelet írhatnál, ki volna a címzett a Mikulás, vagy a szüleid? „Ez egy nagyon nehéz kérdés” – jelentette ki komolyan az egyik kisfiú. Végül mind a tíz kísérleti alany a szüleit választotta a Mikulás helyett.