Az Állami Számvevőszék befejezte Dunakeszi belső kontrollrendszere kialakításának és működtetésének utóellenőrzését. A város intézkedéseit “hasznosultnak” tekintik.
Az ÁSZ 2016-ban értékelte Dunakeszi Város Önkormányzata belső kontrollrendszere kialakítását és működtetését, valamint az egyes befektetési döntéseinek, a döntések végrehajtásának és elszámolásának szabályszerűségét. Az utóellenőrzés során megállapították, hogy Az ÁSZ az önkormányzat utóellenőrzéséről szóló, 19050 számú jelentésében javaslatot nem fogalmazott meg, azonban figyelemfelhívó levéllel fordult az ellenőrzött szervezet vezetőjéhez annak érdekében, hogy intézkedjen az ellenőrzés során feltárt jogszabálysértő gyakorlat megszüntetése, a szabályszerű feladatellátás elősegítésének biztosítása érdekében.
Az ellenőrzött szervezet vezetője a figyelemfelhívó levélben foglaltakra vonatkozó, folyamatban lévő intézkedéséről értesítette az ÁSZ elnökét.
Az ÁSZ elnöke válaszlevélben tájékoztatta az ellenőrzött szervezet vezetőjét, hogy a figyelemfelhívó levélre adott válaszlevelében foglaltakat az ÁSZ feldolgozza, és ellenőrzéseinek kockázatalapú tervezése során felhasználja.