Sajtópert nyert Dunakeszi Város Önkormányzata a Dunakeszi Hírhatárral szemben. Az online újság valótlanul állította, hogy semmi sem épült a városban.

Bicikliut_Klapka utca4_fekvo

Május 13-án Dunakeszi Város Önkormányzata jogerősen pert nyert a Dunakeszi Hírhatár online médiummal szemben a Dunakeszi Úthálózatáért Közalapítványról írt cikke miatt. A bírói döntés értelmében a portálnak helyreigazítást kell közölnie. Eszerint valótlanul állították, hogy „most már több mint kétmilliárd forintnak, adófizetői pénznek nem látni nyomát Dunakeszin”, ugyanis az 1,7 milliárd forintból 2001 és 2007 között 163 utca épült meg.

Az írás lényegében a Dunakeszi Úthálózatáért Közalapítványról tett hamis, megtévesztő állításokat.

Erdész Zoltán, Dunakeszi alpolgármestere, aki másfél évtizeddel ezelőtt volt az említett alapítvány elnöke nyilatkozott az alapítványról. A jogilag pontos és részletes dokumentumot itt olvashatja el. Mondanivalójának lényege, hogy az alapítvány, Erdész Zoltán elnökségének 26 hónapja alatt, 169,7 millió forintnyi plusz anyagi forrást szerzett a városnak, melynek hiányában nem épülhetett volna meg a több ezer négyzetméternyi szilárd burkolatú út.