A szülői visszajelzésekre reagálva átláthatóbbá válik az étkeztetési nyilvántartó rendszer. Az új rendszert, az Önkormányzat megbízásából a Humán Szolgáltató Központ kiemelt feladataként kezeli.

menza

A teszt üzemmódot követően, 2015. szeptember 20-tól az étkezési nyilvántartást és az ebédbefizetéseket az EPER programmal folytatják.

A programváltás a felhasználókat annyiban érinti, hogy az EPER Szülői felületen az első belépéskor egy rövid regisztráció szükséges ahhoz, hogy az eddig megszokott szolgáltatások igénybe vehetők legyenek. Ennek módja részletesen fel van tüntetve az alábbi oldalon.

http://ugyfelkapu.eper.tv/ugyfel/bejelentkezes

A szülői felületen az aktuálisan fizetendő összeg, számla előzetesét minden hónap 10-ig közzéteszik, amelyet 20-ig lehet befizetni, személyesen a Humán Szolgáltató Központban, vagy átutalással a már korábban megadott intézményi számlaszámokra.

Az átutaláskor a közlemény rovatban fel kell tüntetni az intézmény nevét, ahova gyermek jár, a gyermek nevét, és a számla sorszámát.

A befizetések beazonosítása érdekében – amennyiben több gyermek étkezését utalja át a szülő – ügyelni kell arra, hogy egy átutalási megbízáson egy intézmény típusba járó gyermekek szerepeljenek. Pl: egy átutaláson csak bölcsődés, vagy csak óvodás, vagy csak iskolás, ellenkező esetben a számla nem íródik jóvá a rendszerben.

A lemondások rendje annyiban változott, hogy valamennyi (az óvodások is!) étkezésben részesülő gyermek étkezési lemondását a Humán Szolgáltató Központban kell megtenni, függetlenül attól, hogy a köznevelési intézményben is jelezni kell a hiányzás okát és idejét.

Fontos, hogy az ingyenes étkezésben részesülő gyermekek hiányzása esetén is le kell mondani az étkezést.

A lemondásokat az alábbi módokon lehet megtenni:

email-en az etkezesmodositas@gmail.com oldalon,

SMS-ben és telefonon a 06/70-699-4970-es telefonszámon.

 

kép: antonogzon.blog.hu

Előző cikkA dunakeszi polgárok észrevételei nyitott fülekre találnak
Következő cikkHolnap kezdetét veszi a Dunakeszi sportágválasztó!