A Dunakeszi Radnóti Miklós Gimnázium tanulói kitettek magukért a Békásmegyeri Veres Péter Gimnáziumban a Bolyai Természettudományi csapatverseny országos döntőjének szóbeli fordulóján, és a Bolyai Matematika Csapatverseny 9-12. osztályos kategóriájának országos döntőjében. A gimnáziumból két csapat volt érdekelt a természettudományos döntőben, egy pedig a matematikadöntőben.


természettudományi csapatverseny döntőjében:

  • Az ötödikesek Partyfecskék csapata: Bauer Soma, Gábor Dorottya, Juhász Zsófia, Estók Eliza 2. helyen végzett.
    Felkészítő tanáruk: Farkas Éva.
  • A hetedikes gimnazisták között az Utcagyerek csapat: Street Boldizsár, Szilágyi Márton, Pázmándi József Áron, Varga Szabolcs a 3. helyet szerezte meg.
    Felkészítő tanáraik: Horváth Henrietta, Farkas Éva, Krix Antalné.

matematika csapatverseny döntőjében:

  • A tizenegyedik évfolyamosok között a Matekzsenik csapata: Jáni Kristóf, Fülöp László, Varga Barnabás, Halmos Bence a 4. helyen végzett.
    Felkészítő tanáruk: Molnár Gabriella.

3-8. osztályos kategóriában a matematika csapatverseny írásbeli döntőjét még 2022. november 18-án rendezték. Itt is sok szép versenyeredmény született:

  • Az ötödikesek Matekozók csapata: Bauer Soma, Bódis Bence, Gábor Dorottya Erzsébet, Juhász Zsófia. a 29. helyen zárt.
    Felkészítő tanáruk: Bánhegyesiné Topor Gizella.
  • A hetedikesek TOMCAT csapata: Bajkó Márton, Kiss Bence Dominik, Street Boldizsár, Varga Szabolcs a 7. helyet szerezte meg.
    Felkészítő tanáruk: Druzsin Zsuzsanna.
  • A szintén hetedikes “Szőlőcukor”: Háda Máté Zéta, Pázmándi József Áron, Szabó Álmos Benedek, Szilágyi Márton 10. lett.
    Felkészítő tanáruk: Druzsin Zsuzsanna.
  • A hetedikes “Beszélő gombák visszatérnek”: Brázai Benjámin, Dulkai Botond, Juhász Márton, Lenkey Zsombor az 57. helyet szerezte meg.
    Felkészítő tanáruk: Druzsin Zsuzsanna.

Gratulálunk a csapatoknak és tanáraiknak!

Előző cikkFolyik a vizsgálat a Kiscsurgó vízének elszíneződése ügyében
Következő cikkÉjszakai zajongás várható a Dunakeszi állomás környékén