A megrendelésen dolgozó csapat létszámát ezért megduplázza a Dunakeszi Járműjavító.

Az Egyiptomnak szánt vasúti kocsik gyártását most 90-en végzik egy műszakban. A létszám megduplázásával az év végére már havi 25 vasúti kocsi készülhet el – közölte a Világgazdasággal a TMH International, amely orosz és magyar leányvállalataival a világ negyedik legnagyobb gördülőállomány-gyártója.

A DJJ – a honlapja szerint – új dolgozók sorát keresi: tervezőmérnököt, fényezési technológust, szenior projektkontrollert, technológust, munkavédelmi szakmérnököt, villanyszerelő lakatost, asztalost, minőségellenőrt és szerelőlakatost. Magas keresetet, cafeteriát, utazási támogatást, munkaruhát, barátságos munkakörnyezetet kínál.

Időközben a második szállítmány vasúti kocsi is megérkezett városunkból az egyiptomi megrendelőhöz. A Dunakeszi Járműjavítóban összeszerelt vasúti kocsik a saját kerekeiken mentek Koperbe. Hódosnál hagyták el Magyarországot, Szlovéniából pedig hajóval vitték őket Egyiptom második legnagyobb városába, a Földközi-tenger partján fekvő Alexandriába.

Az egyiptomi állami vasút 1300 kocsit rendelt a tendergyőztes TMH Hungarytől, az utolsó vonatnak 2023 végéig kell megérkeznie. A Dunakeszi Járműjavítóban összesen 678 szerelvényt készítenek.

Előző cikkElkapták a dunakeszi benzinvámpírt
Következő cikkTűz volt Dunakeszin