A megrendelésen dolgozó csapat létszámát ezért megduplázza a Dunakeszi Járműjavító.
Az Egyiptomnak szánt vasúti kocsik gyártását most 90-en végzik egy műszakban. A létszám megduplázásával az év végére már havi 25 vasúti kocsi készülhet el – közölte a Világgazdasággal a TMH International, amely orosz és magyar leányvállalataival a világ negyedik legnagyobb gördülőállomány-gyártója.
A DJJ – a honlapja szerint – új dolgozók sorát keresi: tervezőmérnököt, fényezési technológust, szenior projektkontrollert, technológust, munkavédelmi szakmérnököt, villanyszerelő lakatost, asztalost, minőségellenőrt és szerelőlakatost. Magas keresetet, cafeteriát, utazási támogatást, munkaruhát, barátságos munkakörnyezetet kínál.
Időközben a második szállítmány vasúti kocsi is megérkezett városunkból az egyiptomi megrendelőhöz. A Dunakeszi Járműjavítóban összeszerelt vasúti kocsik a saját kerekeiken mentek Koperbe. Hódosnál hagyták el Magyarországot, Szlovéniából pedig hajóval vitték őket Egyiptom második legnagyobb városába, a Földközi-tenger partján fekvő Alexandriába.
Az egyiptomi állami vasút 1300 kocsit rendelt a tendergyőztes TMH Hungarytől, az utolsó vonatnak 2023 végéig kell megérkeznie. A Dunakeszi Járműjavítóban összesen 678 szerelvényt készítenek.