Az OTP Bank nyerte el ebben az évben is a Global Finance magazin World’s Best Consumer Digital Bank Award 2021 elismerését. 

A New York-i székhelyű Global Finance magazin minden évben értékeli a világ legjobb bankjait és pénzügyi szolgáltatóit. Idén 22. alkalommal tették közzé a világ legjobb digitális bankjai, köztük a kelet-közép-európai régió országai legjobbjainak listáját. Magyarországon ebben az évben is az OTP Bank kapta a Global Finance World’s Best Consumer Digital Bank Award 2021 elismerést.

A díjat azok a bankok kaphatták meg, amelyek a legsikeresebben reagáltak a járvány okozta kihívásra, kiemelt figyelmet fordítva a digitális szolgáltatásokat használó ügyfelek elérésére és kiszolgálására. E mellett vizsgálták az internet- és mobilbanki felület kialakítását és funkcionalitását is. A díjat számos vállalati pénzügyi vezető, bankár, banki tanácsadó és elemző véleménye alapján ítélték oda. 

Az OTP Banknál a mobilcsatorna erősödése mellett jelentősen nőtt a digitálisan aktív ügyfelek aránya és a digitálisan végzett tranzakciók száma is:

az OTP SmartBank-használók száma másfél év alatt megduplázódott, mára megközelíti az 1,5 millió felhasználót,

a digitálisan aktív lakossági ügyfelek aránya pedig ötödével nőtt másfél év alatt, akik jelentősen több digitális tranzakciót hajtottak végre.  Ez több tízezernyi új, online bankoló ügyfelet és a korábbihoz képest naponta plusz több tízezer tranzakciót jelentett. 

A digitális fejlesztések akadálytalanul folytatódtak a koronavírus-járvány alatt is, a bank új internet- és mobilbankjára idén június végéig már közel 200 ezren regisztráltak.

Az OTP Bank digitális fejlesztések iránti elkötelezettségét mutatja, hogy Magyarországon elsőként tette elérhetővé ügyfelei számára az online igényelhető személyi kölcsönt és áruhitelt, és első volt az ApplePay szolgáltatás bevezetésében is. A hitelintézet nagy hangsúlyt helyez internetbank-, SMS-, call center- és mobilbanki szolgáltatásainak fejlesztésére, valamint a Simple mobilalkalmazás funkcióinak folyamatos bővítésére is, ugyanakkor a fióki folyamatok digitalizációjában is élen jár, így például úttörő a papírmentes ügyintézést segítő digitális aláírópad használatában vagy a befizetős ATM-ek elterjesztésében. 

A budapesti központú, a kelet-közép-európai régióban is meghatározó hitelintézet 11 országban, több mint 16 millió ügyfelet szolgál ki modern banki megoldásokkal; működésének alapja a stabilitás és az innováció.

Előző cikkÉrvek a Dunakeszi Kártya mellett, az önkormányzat válaszolt
Következő cikkMár toboroznak a dunakeszi Burger Kingbe