A Dunakeszi Polgármesteri Hivatal lelkes, vidám csapata új kollégával bővülne műszaki ügyintéző munkakörbe. Ha szeretne a városért dolgozni, olvassa el a részleteket és jelentkezzen.
Ellátandó feladatok
- Az önkormányzat tulajdonában lévő közutak kezelői feladatainak ellátásával kapcsolatos ügyintézés: közutak ellenőrzése, karbantartása, közútkezelői hozzájárulások, munkakezdési engedélyek kiadása, út- és járdafelújításokkal kapcsolatos üzemeltetői feladatok ellátása, kapcsolattartás a város területén működő közszolgáltatókkal és azok kivitelezőivel, a közüzemi szolgáltatások folyamatos biztosításának elősegítése.
- Önkormányzat tulajdonában lévő csapadékvíz-hálózat kezelésére, üzemeltetésére, fenntartására és fejlesztésére vonatkozó ügyintézés: csapadékvíz-hálózat karbantartásának, felújításának ellenőrzése, kapcsolattartás a város területén működő vízi közműszolgáltatóval, közszolgáltatókkal és a kivitelezőivel.
- Közúti és forgalomtechnikai ellenőrzésekkel, forgalomtechnikai beszerzésekkel, szolgáltatásokkal kapcsolatos feladatok.
- A feladatkört érintő előterjesztések előkészítése, a meghozott döntések végrehajtása.
- Kapcsolódó lakossági jelzések, bejelentések kivizsgálása, szükséges intézkedések megtétele.
- Statisztikai célú adatszolgáltatás.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök
Az önkormányzati hivatalban műszaki igazgatási feladatok hatályos jogszabály szerinti ellátása.
Előnyt jelenthet
- Építéshatósági vagy építésfelügyeleti vagy településüzemeltetésben szerzett szakmai tapasztalat.
- Közigazgatásban szerzett tapasztalat.
- Jó kommunikációs, tárgyalástechnikai és problémamegoldó-képesség, szervezőkészség, önállóság, hatékonyság.
A munkakörrel kapcsolatosan további információt Szentrei-Mikóné Rigó Judit – humán erőforrás – nyújt a 06-27-542-800 telefonszámon, vagy a szendreine.judit@dunakeszi.hu e-mail-címen. Kérjük, jelentkezését az előbb megjelölt elérhetőségeken adja be.
Munkavégzés helye: Dunakeszi Városháza épülete: 2120 Dunakeszi, Fő út 25.
További betöltetlen állásokat itt talál.