Szereti a kihívásokat és szeretne helyben dolgozni? Van vezetői tapasztalata és jól ért az emberekhez? Akkor ezt az ajánlatot olvassa el, ugyanis a Dunakeszi Polgármesteri Hivatal Ügyfélszolgálati osztályvezető munkakörre pályázatot hirdet.
Az új munkatárs, illetve az osztályának a feladatai az alábbiak lesznek:
- Koordinálja és felügyeli az ügyfélszolgálat munkáját.
- Működteti az ügyfélszolgálatot az ügyfélfogadási rend szerint.
- A személyes, telefonos, illetve elektronikus úton érkezett megkeresésekkel kapcsolatban ügyintézést folytatnak.
- Közreműködnek a hivatalhoz érkező közérdekű bejelentésekkel, kérelmekkel, panaszokkal kapcsolatos ügyek megválaszolásában együttműködve a hivatal szervezeti egységeivel.
- Biztosítják, hogy a benyújtott kérelmek a hivatal megfelelő szervezeti egységéhez, illetve a hatáskörrel és illetékességgel rendelkező hatósághoz a jogszabályi határidőkön belül eljussanak.
- Tájékoztatják az ügyfeleket, illetve ellátják őket az ügyintézéshez szükséges nyomtatványokkal.
- Jogszabályi rendelkezések alapján hatósági bizonyítványokat, adó- és értékbizonyítványokat állítanak ki.
- Birtokvédelmi és egyéb hatósági ügyekben jegyzőkönyvet vesznek fel.
- Házszámozással és közterületek elnevezésével kapcsolatos ügyekben kérelmeket vesznek fel.
- Gondoskodnak az eljuttatott hirdetmények, önkormányzati rendeletek kifüggesztéséről és arról tájékoztatást adnak.
- Vezetik az ebnyilvántartást.
- Folyószámlát egyeztetnek személyesen.
- Bankkártyás pénzbefizetéseket fogadnak és kezelnek.
- Ügyfelek számára biztosítják a kérelmek és az ahhoz kapcsolódó dokumentumok személyes átadását.
- Rendszeres kapcsolatot tartanak a Dunakeszi Közüzemi Nonprofit Kft. kijelölt munkatársaival.
- Eljárnak a Dunakeszi Kártya-igénylésekkel kapcsolatban.
- Illetékbélyeget forgalmaznak.
- Végzik az iktatással és irattározással kapcsolatos feladatokat.
A munkakörök betöltését a következő feltételekkel képzelik el:
- Magyar állampolgárság, cselekvőképesség, büntetlen előélet.
- Egyetem, vagy főiskolai szintű Igazgatásszervező, Közigazgatás-szervező, gazdasági felsőfokú végzettséggel rendelkezők jelentkezését várják.
- Felhasználói szintű számítógépes ismeretek (MS Office, Outlook, egyéb irodai programok).
- Jó kommunikációs, tárgyalástechnikai, és problémamegoldó-képesség, szervezőkészség.
- Ügyfélszolgálati tapasztalat.
- Szervezőképesség, feladatok priorizálása, napi munkafolyamatok rugalmas és kényelmes megszervezése a munkatársak részére.
- Emberbarát jellem és embertársakkal való kommunikációban kedves és hiteles személy,
- minimum 2-5 év vezetői tapasztalat.
A pályázat elbírálásánál előnyt jelent számukra:
- Hasonló munkakörben szerzett szakmai vagy vezetői tapasztalat.
A kiválasztási eljárás rendje, egyéb információk: az érvényes pályázatok közül a nyertes pályázatot a munkáltatói jogkör gyakorlója a polgármester egyetértésével választja ki az állásinterjú(ka)t követően. A pályázat kiírója a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja. A munkavégzés helye: 2120 Dunakeszi, Fő út 25. A munkakörrel kapcsolatosan további információt Sipos Dávid – Polgármesteri Kabinetvezető tud nyújtani a 06-70-338-0761-es telefonszámon.
Amit az új munkatárs részére tudnak ajánlani:
- Határozatlan idejű jogviszony, teljes munkaidő.
- A kiválasztási eljárás során történt megegyezés szerinti bérezés.
- Cafeteria, illetve egyéb juttatási elemek.
- Családbarát szervezeti kultúra.
- Szakmai fejlődési lehetőség.
- Versenyképes bér.