Egy év alatt 17000-en fordultak a dunakeszi ügyfélszolgálathoz. Egy embernek átlag még 5 percet sem kellett várakoznia. A bejövő telefonhívások száma 31000 körül alakult. Három éves a városi ügyfélszoláglat.

Laczkó Szilvia, az ügyfélszolgálat vezetője

Három év alatt 50 ezer ügyben intézkedett a dunakeszi ügyfélszolgálat, amely a városházán található. Elvben ez azt jelentené, hogy minden Dunakeszin élő már járt az ügyfélszolgálaton. Persze ez inkább statisztikai adat, hiszen van, aki többször fordul hozzájuk.

2019-ben legtöbben adóügyekben jártak el – írja dunakanyarragio.hu. Ez 6200 itt élőt jelent. A portálnak Laczkó Szilvia, az ügyfélszolgálat vezetője beszélt. Azt is elmondta, hogy nyaranta is sokan intéznek ügyeket, hiszen akkor a játszószoba miatt a gyerekeket is magukkal tudják hozni. Az írásból kiderül az is, hogy a hivatalnokok munkájában nagy szerepet a dunakeszi applikáció, hiszen ezen keresztül közvetlenül lehet beküldeni a kátyúk helyét vagy az egyéb városban felelhető hibákat.

Laczkó Szilvia reméli, hogy idén már az internet keresztül lehet majd befizetni a különböző városi adókat és járulékokat.

Előző cikkFebruárban sem marad program nélkül
Következő cikkTipikus hanyag munkavégzés miatt rohadtak a budapesti metrók