A gyermekes családoknak nem kell többé átélni a kellemetlen várakozásokat az okmányirodában, ugyanis a családbarát ügyfélfogadással egy gombnyomással a sor elejére kerülhetnek.

DSC_0056

Pest megye több kormányablakában és okmányirodájában is elérhető az új szolgáltatás, amivel kisgyermekes szülők és várandós kismamák ezentúl várakozás nélkül intézhetik ügyeiket. A családbarát ügyfélhívó rendszer az internetes foglalásokat is figyelembe veszi, és azok optimalizált kezelésével a kisgyermekkel érkező szülők gyorsan és zökkenőmentesen tudnak végezni hivatalos dolgaikkal-olvasható a dunakeszi.hu oldalán.

A szolgáltatást egyébként plakát, kisfilm is hirdeti, illetve az ügyfélszolgálat munkatársai is segítik az érkezőket, hogy egy gomb megnyomásával előre kerüljenek.

„Régi tervem válik végre valóra a családbarát ügyfélfogadás létrehozásával”- mondta Tarnai Richárd a Pest megyei kormánymegbízott, aki ötgyerekes családapaként tisztában van vele, milyen előnyökkel jár a szolgáltatás.

 „A kezdeményezés nem titkolt célja, hogy a hivatalos teendőiket intézők között kialakuljon egyfajta közösségi érzés a kismamákkal és a kisgyermekesekkel szemben, vagyis természetes legyen az, hogy előre engedik őket” – hangsúlyozta Tarnai Richárd.

Jelenleg Pest megye 7 járásában 11 ügyfélszolgálaton várják ilyen gyors ügyintézéssel a családosokat.

A „Családbarát Munkahely” címet elnyert Pest Megyei Kormányhivatal legfontosabb célkitűzése az ügyfelek igényeit és érdekeit figyelembevevő ügyfélközpontú működés, és az egységesen magas színvonalú, mindenki által hozzáférhető szolgáltatások kialakítása, ezért a Pest Megyei Kormányhivatal minden ügyfélfogadási helyszínén baba-mama sarkok, illetve szobák várják az ügyeiket intéző szülők gyermekeit.

Dunakeszi okmányiroda – 2120 Dunakeszi, Szent István utca 19.

(Fotó:dunakeszi.hu)

Előző cikkRendkívüli játszó- és sportpark épül a Toldi utcában
Következő cikkÁllati jó hely Dunakeszin – György állateledel boltja