Pénzügyi ügyintézőt keresnek a városházán. Legalább középfokú képesítéssel kell rendelkezni, azon belül is elvárás a szakirányú végzettség. 

Városháza (7)

A legfontosabb, hogy szakirányú képzettséggel kell rendelkezzek, aki megpályázza a Dunakeszi Polgármesteri Hivatal pénzügyi-számviteli ügyintézői állását. Megfogalmazták a pályázati feltételeket, amely közül talán a végzettség a legfontosabb.

Eszerint középfokú képesítés, középiskolai végzettség és közgazdasági szakképesítés vagy pénzügyi-számviteli szakképesítés; középiskolai végzettség és az OKJ szerint: gazdasági elemző- és szakstatisztikai ügyintéző, banki ügyintéző, számítógép-kezelői és számítástechnikai szoftverüzemeltetői szakképesítés, vagy mérlegképes könyvelő szakképesítés, illetve szakirányú felsőfokú képesítés kell a munkakör betöltéséhez.

A pályázat benyújtásának határideje: 2017. február 16.

A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Pállné Kovács Mária – Osztályvezető nyújt, a 06-27-542-800 -os telefonszámon.

Előző cikkMegyei döntőben a dunakeszi kisdiákok!
Következő cikkNagy áramkimaradás volt Dunakeszin