Dunakeszi Város Önkormányzatának célja, hogy minden területen a lehető legjobb szolgáltatást biztosítsa a lakosság számára, ezért elindította városunkban az elektronikus adózási rendszert.
Az E-adónak köszönhetően a lakosság ezentúl kényelmesen, áttekinthetően, elektronikus úton, akár otthonából is intézheti adóügyeit. Az elektronikus rendszerben széleskörű tájékoztatást kaphatnak mind a magánszemélyek, mind a helyi vállalkozások, például az adózói- és számfejtési adatokról, feldolgozott adóbevallásokról, vagy a számlaegyenlegekről.
Az online felület részeként pótlékszámítási kalkulátor is működik, mely az önellenőrzésben segíti az adózókat, míg az adózási naptár a feladatok nyomon követését támogatja.
Az E-adó szolgáltatást csak ügyfélkapu regisztrációval rendelkező személyek vehetik igénybe, ám az elektronikus adóbevalláshoz szükséges dokumentumok regisztráció és bejelentkezés nélkül is elérhetők.
Az elektronikus adózási rendszer azonban csupán egyik pontja az Önkormányzat azon programjának, melynek keretein belül átlagon felüli, 21. századi elvárásoknak megfelelő szintre fejleszti a hivatali ügyintézést. A napokban is zajlik például a Polgármesteri Hivatal ügyfélszolgálatának kialakítása. Az átadás idén ősszel várható, és nem csupán a környezet újul meg, hanem az ügyintézési folyamatok is átszerveződnek –az ügyeket jóval hatékonyabban, egy helyen lehet majd intézni.
Az ügyfélszolgálatról bővebben ITT olvashat, míg az E-adó felülete az alábbi linkről érhető el.