25000 telefonhívást, valamint 5000-nél is több emailt fogadtak és próbáltak meg elintézni a dunakeszi ügyfélszolgálaton csak 2021-ben. Az intézmény ma ünnepelte 5. születésnapját. Volt torta, mosolygás és egy kis ünnepi beszéd is.

Az ügyfélszolgálat fennállása óta 150.000-et is meghaladja a beérkező telefonok száma, míg az utóbbi 3 évben az e-mailes kapcsolatfelvételre csaknem 24.000 alkalommal volt példa.

Köszönöm a munkájukat és azt, hogy frontoffice-ként képviselik minden kollégámat, akik a háttérben dolgoznak a városért – ezt írta ki a polgármester közösségi oldalára megköszönve az ügyfélszoláglaton dolgozók munkáját.

Dióssi Csaba arról is beszélt az ünnepségen, hogy “a közszolgálati világban nem nagyon van ilyen egy ablakos ügyfélszolgálat, ez leginkább a piaci cégekre jellemző”. A polgármester elismerte, hogy a kollégák egy része tartott az ilyen nyitott ügyfélfogadástól, de később szinte mindenki belátta, hogy a munka szempontjából ez a rendszer hatékonyabb és ezért végső soron könnyebb is.

A jövőbeni terveket tekintve telefonos azonosító rendszer bevezetése szerepel a rövidtávú célok között, amely a lakosság adózási ügyeinek védelmét és az ügyintéző munkáját is segíteni fogja.

Az ügyfélszolgálat vezetőjével, Laczkó Szilviával készült interjúnkat holnap reggel olvashatják itt a Poston.

Előző cikkA lehető legkorábbi időpontban lesznek a választások
Következő cikkAutomata rendszerű bölcsődét kap Dunakeszi