Válaszolt a vonattal utazók panaszai a MÁV elnök-vezérigazgatója. Homolya Róbert főleg a ceglédi vonallal foglalkozik, de kitér a Budapest-Szob járatra is.

A hosszú levél szinte minden panaszra választ próbált adni Tisztaság, járatsűrűség, késések. Mi a dokumentumból a dunakeszieket közvetlenül érintő részeket vettük ki.

  • 2019. október végétől az S70-es (Budapest-Nyugati pályaudvar – Vác) személyvonatokon egy kisebb kapacitásbővítés keretében minden vonaton kb. 60 db plusz ülőhely állhat majd az utasok rendelkezésére. További kapacitásbővítésre jelenleg nincs lehetőség, mert a peronok több állomáson nem teszik lehetővé hosszabb vonatok közlekedtetését.
  • A csúcsidőszakon kívüli zsúfoltság enyhítése érdekében kértem továbbá, hogy 2019. szeptember 30-ig készüljön javaslat a megrendelő Innovációs és Technológiai Minisztérium részére a G70 (Budapest-Nyugati pályaudvar-Vác-Szob) gyorsított vonatok üzemidejének kiterjesztésére.
  • e) Az utazóközönség és az illetékes önkormányzatok által többször jelzett hétvégi éjszakai vonatközlekedés bevezetése érdekében szintén kértem 2019. szeptember 30-ig annak vizsgálatát, hogy milyen módon lehetséges Budapest és Vác, illetve a főváros és Cegléd között 2-3 vonatpár indítása a hétvégi 0-24 órás vonatközlekedés érdekében.
Előző cikkAz M2-es hatása – részletes elemzés Dunakesziről
Következő cikk30 milliót kapott a Belügyminisztériumtól Dunakeszi