Jobb körülmények között, praktikusan szervezve, frissen felújított épületben tudják folytatni munkájukat a dunakeszi Humán Szolgáltató Központ munkatársai. A központban működik a Családsegítő Szolgálat, a Gyermekjóléti Központ, de innen koordinálják többek között a Kincsem utcai Idősek Otthonának, a járóbetegek pszichiátriai ellátásának és a gyermekétkeztetés megszervezésének teendőit is.

Dióssi_Szabóné

Szabóné Ónodi Valéria, a Humán Szolgáltató Központ intézményvezetője nyilatkozott a Dunakeszi Postnak a renovált épület átadóünnepségén. Elmondta, felújították a vizesblokkokat, a konyhát, étkezőt, az irodákban lecserélték a burkolatot, kifestettek. A teljes épületben korszerűsítették a világítást, és új interjúszobát alakítottak ki. A munkakörnyezet felújításán túl a munkaszervezés optimalizására is sor került. A földszintre kerültek az ügyfelekkel foglalkozó kollégák, míg az emeletre a gazdasági feladatokat ellátó munkatársak. Ezentúl külön lehet tárolni a ruhákat, az élelmiszert és az eszközöket is, és külön irattár is kialakításra került, tette hozzá Szabóné Ónodi Valéria.

tömeg

Dióssi Csaba polgármester köszöntőbeszédében kiemelte, a felújítás fontos az intézményben folyó munka minősége szempontjából. Összhangban a kormányzat ágazati politikájával, hamarosan bővül a Központban dolgozók létszáma, így biztosítva az eddiginél is magasabb minőségű ellátást a rászorulóknak. Ennek megfelelően ismét át kell gondolni, hogyan lehet funkcionális és kényelmes az új munkahely több ember számára is.

Előző cikkMegújul a Magyarság Sportpálya
Következő cikkKörnyezettudatosság a közlekedésben: CNG-töltőállomás